Wednesday, June 15, 2011

අලවාගෙන ගොස් වෑමෑරීමෙ කලාව......


මූලික සුස්දුසු කම්

  • විශ්වවිද්යලයක හෝ උසස් අද්යාපන ආයතනයක අද්යපන ලෑබීම.
  • මාස දෙකකට වරක්වත් විභාගයක් තිබීම.
  • පොඩි ස්ටඩි ලීව් එකක් විතරක් තිබීම.

Basic tools

  • පාන්දර 2 විතර වෙනකම් නෑගිට සිටිය යුතුයි.
  • ගිරව දාන්ඩ හෑකිවිය යුතුය්.
  • එම ගිරව අකුරක් නොවෙනස්ව වමනය කල යුතුයි.

සන්කූලතා

  • වමනය යාමට වෑනි ගතියක් ඈතිවීම(nausea).
  • ගිරව දමාගත් දෙය විභගයෙන් පස්සෙ අමතක වීම.
  • රිපීට් වූ පසු (කරුමෙට තමයි ) නෑවත ගිරව දෑමීමට සිදුවීම.

ප්‍රතිපල

  • ලකුනෙන් හරි ගොඩ යන චාන්ස් එකක් ඈත.
  • ඔලුවට බරක් නෑතිව, දුකක නෑතිව අමතක කල හෑකිය.


මට නන් විභාග කියන්නෙ පිස්සු විකාරයක් වගෙය. ගිරව දාල වමාරන වෑඩෙත් නරක නෑහෑ, ඒක කලාවක්, කලාව හරියට ඉගන ගත්තට පස්සෙ ඉතින් ගොඩ තමයි. මම කලාව අල්ල ගත්ත(තවමනම් එකක්වත් රිපීට් නෑත, කට තමයි ලබන එක ගෑන බයේ බෑරිය ). ඉස්කෝලෙ කාලෙ මම(අපි ) විභාග 46කට මුහුන දී ඈත (1 වසරෙ සිට 13වසර දක්ව ), එනම්  සෑම මාස 3.4කට වරක්ම එක්සෑම් එකක්, ෆෑකල්ටි ආ පසු, ගිරව දෑම්ම විභග ගනන 30කි, සෑම මාස 1.6කට වරක්ම විභාගයකි. තව අව්රුද්දක්ම අදින්නට තිබෙ, ඊට පස්සෙ පශ්චාත් කරනවානම් තවත්, මගෙ අම්මො මට බෑරියො, එපා මට එපාමයි! කොහොම හරි මේ  ඈද ගත්තොත් නම්බු පිට රස්සවකට යත හෑකිය. ඊට පස්සෙ ඉතින් බෑදල එහෙම කරල ඉතින් අඹුවගෙ වාචික පරික්ශන වලට උත්තර දීපන්කෝ!
ඇන්නෑවෙ මට වෙච්චි දේ!

1 comment:

ඔබේ අදහස්...