Monday, June 13, 2011

නව ශතවර්ශයෙ විද්යාත්මකව ආදරය කරමු 1......

ආගන්තුකයා තවත් නෑවතුමකට ගොඩ උනා....
මගෙ පලවෙනි බ්ලොගයට කොමෙන්ටු 6ක් ම ලෑබිල. ඔවුන්ට බොහොම ස්තුතියි. නවකයෙකුගෙ බ්ලොගයකට අත දීම සුභවාදී අනාගතයක පෙරනිමිත්තක්. මම බ්ලොග්කරනය මම දන්න විශයකින්ම පටන් ගන්න එක හොදයි නෙ. ඒක හින්ද මම වෛද්ය විද්යාව හා සම්බන්ද කරුනු කීපයක් ගෑන කත කරන්නම්. සෑලකිය යුතුයි මෙහි එන සියලුම සමාජීය කරුනු මගෙ අදහස් වන අතර විද්යත්මක කරුනු පිලිගත් මූලශ්‍ර පදගනම් කරගෙන ඈත.
නව සහශ්‍රයෙ ආදරය කරන හෑටි පවා වෙනස් වෙලා. ආදරයට පවා විද්යාව යොදා ගෑනීමට පුරුදු වෙලා. අපත් ඒ සමග වෙනස් වීම අවශ්ය බවයි මගෙ හෑගීම. නව ශතවර්ශයෙ පෙම්වතෙක් තම පෙම්වතියගෙන් බලාපොරොත්තු වන දේ වෙනස් වෙලා. ඔහු ඈයට දිය යුතු දේද, ඔහුගෙ වගකීම් ද වෙනස් වෙලා. ඔබ සෑබෑ පෙම්වතෙක් ද? ඔබ සෑබෑවටම ඈයට ආදරය කරනවාද? ඔබෙ ආදරය තවත් අර්තවත් කරගෑනීමට මේ අදහස් වෑදගත් වේවි. මෙමෙ ලිපි පෙලෙන් මම බලාපොරොත්තු වෙන්නේ ඔබෙ පෙම්වතිය හදුනා ගෑනීම සහ ඈයව ආරක්ශා කර ගෑනීම ගෑනයි.
මෙහිදී මම මාතෘක 5ක් ගෑන කතා කරනව. එක එක මාතෘක ගෑන වෙන වෙනම බ්ලොග් සටහන් දාන්නයි බලපොරොත්තුව. එව ඔයල ආදරයෙන් රස විදියි කියල මම හිතනව.
1. ඔබෙ පෙම්වතියගෙ වෙනස් වීම ගෑන දෑනුවත් වෙන්න.
2. Breast and hip.

3. තරුන වයසේ ඇයට එන්නත් 3නක්
පලවෙනි ලිපිය අරගෙන ලගදිම එන්නයි බලපොරොත්තුව.  
එහනම් දෑනට ආගන්තුකයා මෙ නෑවතුමෙනුත් සමුගන්නව, තවත් නෑවතුමකට ඉක්මනින්..........

1 comment:

ඔබේ අදහස්...